luni, 31 ianuarie 2011

4000 De tot cacatu'


Deci nu se poate un abonament mai nasol ca Voce Oriunde 4000 el ca abonament e smecher adica eu chiar as vrea sa am un abonament ca ala ... ai o gramada de minute 800 fix mobil international dupaia 4000 in toate retelele fixe si dupaia ai in romtelecom sa suni pana la moarte ca e gratis

Si oferi abonamentu asta persoanelor care au Voce Nelimitat in care vorbesti in Rtc pana mori
si 4000 asta este mai ieftin cu 40 de centi si iti da si 4800 in plus deci e mai ok 4000 CALR

si incepi sa suni ...


Eu : Deci va oferim 4800 de minute in plus fata de ce aveti dvs in prezent
Client: Nu ca eu nu vreau sa platesc mai mult ..
Eu : este mai ieftin ...
Client: eee cu cat e mai ieftin .. cu 40 de centi acolo ce mi-e cu 40 in plus ce mi-e in minus

Asta nu e amuzant e dovada de prostie si nu stie cum sa iti zica ca nu vrea si sunt cei mai stresanti astia

Dar am avut unu cu o isterica

Eu: Buna Ziua numele meu este ... si va sunt din partea RTC as putea vorbi cu Ion Popescu
Client : Nu ... Sunt eu sotia .. De ce VREI sa vorbesti cu el
Eu : Pt a va oferii ceva mai avantajos si mai ieftin
Client : Nu ma intereseaza !!!!!!!!!!
Eu : Nici nu v-am spus despre ce e vorba ...
Client : TU NU AUZI CA NU MA INTERESEAZA !!!!!
Eu : ( M-am enervat un pic si am luat-o un pic la misto prin asta ) Am inteles Deci cand revine sotul DVS ( la modu CA CU tine nu am ce sa discut )
Client: NU REVENIT NU VREM NIMIC !!!!!!!!! POC !!!!! HANG UP !!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu