joi, 12 mai 2011

Am revenit !!!


Buna ziua/seara

Mi-am dat seama ca in jobu asta noi agentii suntem in fata clientilor mai nenorociti decat parlamentarii , se intampla de multe ori sa suni si sa fie ceva de genu :

Agent : Doamna este doar cu 90 de centi in plus nu este o suma mare ...
Client: Dupa ce ca mi-au luat astia din pensie imi scupiti si voi abonamentul ? sai ii zicei voi patronului ( de parca am sta la cafea cu el ) sa nu mai scumpeasca abonametele astea .. ca suntem pensionari si etc etc

Este trist dar noi nu avem nici o vina ca parlamentarii au redus pensiile si din cauza asta ne facem noi numai negative si in plus suntem trasi si la raspundere pentru TVA clientii RTC cred ca noi facem TVA-ul ... ei bine nu il facem noi ..

Dragii mei clienti RTC .

Daca nu doriti sa cumparati sa va prelungiti abonamentul va inteleg si va respect decizia dar nu ma mai trageti pe mine la raspundere pentru reducerea pensiilor marirea TVA-ului si de incalzirea globala ... si va rog respectuos sa va informatii si bunicii si matusile senile sa nu mai traga un amarat de agent la raspundere pentru aceste aspecte .
Cu drag agentul vostru preferat :*


si sa pun si un apel funyy


Eu: alo buna ziua !!!!
Client : aii ?
Eu: v-am sunat din partea RTC as putea vorbii cu doamna Maria Popescu
Client: aaa niea niea niea ...!!!@$#@
Eu: alo ?!
Client: niea neia aaa niea niea tz tz %##^*&&
Eu : Doamna e acasa ?
Client: niea niea naia tz tz niea !@^%$#%#$ POC HANG UP!!!!!!


v-am pupat ne intalnim luna viitoare cu urmatorul POST

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu